سایه عشق



jazireh eshgh

سایه عشق بر زندگی ام  مانده.........هرکه رسیده با من شعر عشق خوانده.............. زندگی مرا از خویش رانده............هرکه دید مرا بی یار خوانده.......... کاش خدا مرا نمی افرید......... کاش مرا بی سرپناه نمی افرید.......... ساده بودم  و خسته دل......... درش را بروی همه بسته دل.

 



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت2:15---25 شهريور 1393
نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . .
.
.
.
.
.
آپـــــــــــــــممممممممم


دلنیا
ساعت1:41---24 شهريور 1393
سلام محسن خوبی؟کجایی؟به ما سر نمیزنی !!!!!چرا یهویی رفتی ؟؟؟؟مراقبت کن از خودت ...موفق باشی

دلنیا
ساعت2:53---22 شهريور 1393
سلام شعرت خیلی خوب بود اینو از قبلی بیشتر دوست میداشتم ...موفق باشی

دلنیا
ساعت2:50---22 شهريور 1393
خدایا...
دلم مرهمی میخواهد از جنس خودت!
نزدیک!
بی خطر!
بخشنده!
بی منت!


دلنیا
ساعت2:48---22 شهريور 1393
از وقتی دلم با تمام احساسم شکست دیگر بی احساس شدم دیگر جوابم در قبال دوست داشتن خنده ای بیش نیست...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393برچسب:,| ساعت 17:14| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت